de ce unele femei sunt geloase si posesive ?

20 ianuarie, 2011

Cu tine am descoperit fericirea.


Niciodatá nu voi avea destul timp sá îti redau în cuvinte tot ce simt pentru tine... iubire, pasiune, dorintá... tot ce stiu e cá voi încerca mereu sá fac mai mult, mai mult decât e posibil, pentru a te pástra aici într-un coltisor al inimii mele, un coltisor pe care ti-l rezerv tie draga mea... pentru cá tu esti tot ce mi-am dorit vreodatá! Ochii tái pátrunzátori m-au fascinat din prima clipá, buzele tale senzuale m-au cucerit... párul táu atât de fin, îmi mângâie obrajii... iar mâna ta caldá o simt pe fruntea mea rece... La atingerea ta totul renaste, îmi revine pofta de viatá, îmi dai un motiv de a trece biruitor prin toate, ba chiar mai mult... sá uit de toti si de toate... si sá rámânem doar noi doi... în lumea asta parcá purtatá pe aripi de basm... Nu voi uita niciodatá acea clipá în care te-am zárit pentru prima datá, clipa magicá în care TU m-ai fermecat... Cu sigurantá cá meriti tot ce e mai bun... Cineva va fi întotdeauna aici sá te iubeascá, cineva va pretui întotdeauna cáldura zâmbetului táu si fericirea inimii tale... Cineva va incerca întotdeauna sá gáseascá cuvinte sá-ti multumeascá pentru cá ai umplut viata cu vise devenite realitate si amintiri frumoase... TE IUBESC nu doar pentru ceea ce esti, ci pentru ceea ce sunt eu când sunt cu tine... TE IUBESC pentru cá má ajuti sá fac din viata mea nu o taverná, ci un templu, din faptele mele de zi cu zi... nu un repros, ci un cântec... Stii sá asculti? Auzi vântul la fereastrá? Auzi pásárile care vin si pleacá ducând si aducând primávara? Stii ce-i nostalgia? Numai sufletul meu te trezeste, cáci se aude din depártare un strigát: TE IUBESC!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu