de ce unele femei sunt geloase si posesive ?

21 ianuarie, 2011

FARA CUVINTE



(¯`·¸•´¯)нєαятt(¯`·¸•´¯)
(¯`·¸•´¯)нєαятt(¯`·¸•´¯) - coraco







Inima mea va merge pe
...
În fiecare noapte in visele mele
Te vad, sa simt.
Asta este cum stiu ca ai merge mai departe.
Departe peste distanţă
Şi spaţiile dintre noi
Ati venit să-ţi arăt Mergi mai departe.
Apropiat, de departe, wherevere eşti
Nu credem ca inima nu merge pe
Odata ce ai mai deschide usa
Şi you'are aici, în inima mea
Si inima mea va continua şi pe
Iubirea se poate atinge de noi un timp
Si ultimul pentru o viata
Si nu plec pana nu esti un
Dragostea a fost atunci când te-am iubit
Un adevarat am timp pentru o tine
În viaţa mea vom merge oricând la
Apropiat, de departe, Oriunde ai fi
Nu credem ca inima nu merge pe
Odata ce ai mai deschide usa
Şi you'are aici, în inima mea
Si-mi va merge mai...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu