de ce unele femei sunt geloase si posesive ?

29 ianuarie, 2011

Nu pot trai fara tine

Port in suflet o iubire trista care-mi face pasii grei sa ramana mult in urma ochilor visatori..
Nimeni nu-mi mai asterne un zambet la picioare sa-mi fie drumul mai lin..
Nimeni nu-mi spune vorbe frumoase,sa-mi fie visele m-ai luminoase.
Soarele se-ndeparteaza in apus si-mi ramane tovaras de drum frigul noptii..
Visele sunt date orcui vrea sa le ia,dar iubirile raman doar celor care ajung la ele..care au norocul sa le gaseasca..
Port in suflet o iubire trista..cioburile visului meu cel mai frumos..la care nu pot sa renunt.. Pare imposibil sa le m-ai pot aduna inapoi la loc..dar sunt tot ce mi-au ramas.. Fara ele pasii mei se vor opri..
Viata e o lupta si fiecare clipa de iubire e o victorie..
Viata e o lupta si eu sant atat de infranta..


Grabeste-te la mine
Caci ma sting precum o torta
Ramasa fara gaz
Acum sunt,ma incolo ma vei putea doar simti,
In mirosul de fum,
Ce te-nconjoara sfios,incet
Si te cuprinde din toate partile,
Desi nu simti..te strang cu toata puterea
Si ma imprasti in suflarea ta
Grabeste-te la mine...dar respira incet,
Caci ma ucizi..

Am ars pana la capat,ca o lumanare singura,
Ramasa la mormant,
Si m-am topit..in leganarea vantului,
Si a timpului care mi-a grabit flacara
Grabeste-te la mine,
Sa mai gasesti dragostea
Intr-o balta fierbinte
Ma doare ca nu te pot atinge,
Decat atunci cand..sfarami intre degete cenusa mea,
Caci am ars intr-un foc,
Al inimi grele,
Al genelor ude...DE DOR..Noaptea esti tu.. - stellato

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu