de ce unele femei sunt geloase si posesive ?

29 ianuarie, 2011

Sunt singura... si e noapte

1. Sunt singura... si e noapte...si-o liniste amara,
Doar un latrat de caine se-aude pe afara
Mi-e teama ca se surpa tacerea din odai
Si-o sa-mi striveasca gandul ce mi-l astern pe-o foaie...

2. Iti scriu, fantasma mea, intaia oara,
Iti scriu de dupa norii de tigara,
Ingaduie-mi, te rog, sa-ti pun in palma
Un suflet navalind o frunte calma...

3. Te vad, ingerul noptii, valsandu-mi printre pleoape,
Si dulcea ta mireasma e gata sa ma-ngroape,
Vulcanul de iubire, ascuns sub o petala
De inima ranita, s-a-ncins si da navala...

4. Arata-te, Lumina mea, din ceata,
Sa regasesc cararea catre viata!...
Ia-mi, de pe fata, umbrele tradarii
Sa urc din nou cararile visarii...

5. Da-mi inapoi Povestea, din primii ani de scoala,
Cand savuram, in lacrimi, o dragoste banala
De esti sau nu aievea, prin lumea trecatoare
,Conteaza doar ca-mi pasa...si valsul tau ma doare!
CATEA ALBASTRA~*~BLUE BITCH - ultimulromantic blue angel

6. Coboara-te din Vis, frumoasa-mi muza,
Sa-ti mangai chipul si sa-ti musc o buza!
Sa-ti dau Sarutul ce l-am pus deoparte,
Cand mai credeam in visele desarte .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu