de ce unele femei sunt geloase si posesive ?

18 februarie, 2011

Iţi dăruiesc inima mea !


Sînt o picătură de ploaie strivită între pleoapele tale grele de visuri.Sînt un gînd hoinar.rătăcit în părul tău.roua dimineții tîrzii incendiate de soare.secunda boaba de nisip căzută în clepsidra fără de sfîrșit.Sînt firul de iarbă peste care treci acum grăbit.sînt frunza pe care o ţii îngîndurat între degete. Sînt raza de soare care îți încălzește inima și sufletul acum și în anii ce vor veni!Sunt mii și mii de cuvinte frumoase.pe care cu siguranţă că le meriţi.eu din păcate nu le știu pe toate ca șâ ţi le spun..din păcate nu pot atinge soarele să ţi'l dăruiesc.nu pot atinge stelele pentru a ţi le dărui..nu'ţi pot da nimic mai mult decît sufletul meu.gîndurile mele..întreaga mea fiinţă! Şi dacă îți spun că te iubesc este adevărat!

¤TE SIMT..¤ - buenosdias





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu