de ce unele femei sunt geloase si posesive ?

06 februarie, 2011

Plang odata cu ploaia,

Nu sunt aici pentru tine
Nu sunt aici pt cineva,
Sunt aici pt mine.
Ma odihnesc in singuratatea mea!

Daca as spune ca nu sunt,
As minti!
Daca as spune ca sunt!
As face la fel,
Pentru ca,o parte din mine e la el..
Dar el..nicaieri..

Ma gandesc la ce-a fost,
Si nu inteleg de ce!
Privesc la cum sunt,
Si nu inteleg cum!
Ma uit in viitor,
Si vad cum as vrea sa fiu.
Doar ma uit.. Sunt aici!
Caci acolo unde as vrea sa fiu.. Nu sant!

M-am asezat pe genunchii singuratatii mele!
Plang odata cu ploaia,
Zambesc odata cu soarele,
Iubesc soarele,dar e mereu ascuns printre norii.
As spune ca sunt trista,
As spune ca nu sunt!
Nu vreau sa spun nimic,
Doar scriu!!

Azi e o zi putin mai urata decat ieri,
Maine va fi frumos,va fi mult mai bine.
Azi..e doar azi!
Colorand zilele,mi-am dat seama ca am o pasiune pt nuante!
Negru,mai inchis,foarte inchis.
Azi e doar o zi din sirul nesfarsit al tristetilor mele!

Iarna noptile se maresc
Iar zilele se micsoreaza,
In sufletul meu e de mult iarna
O iarna polara!
Daca plang..lacrimez.
Daca iubesc..te iubesc.

O secunda as vrea sa te privesc
Sa-ti vad ochii tristi de dorul meu,
Si mi-ar fi de-ajuns.
Singura si trista!
Nici nu cred in tristete!
Nici nu e nevoie,e chiar aici langa mine.

Ce soare trist!
Ieri parca era mai vesel
A!nu ieri! Demult,tare demult.
Petale care cad,nu se mai lipesc.

Tristete - tristete
Promisiunea - sad wallpaper
Inimile care se despart,nu se mai unesc.
Lacrimile care curg.. Nu se mai opresc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu