de ce unele femei sunt geloase si posesive ?

18 februarie, 2011

Poezie de dragoste


Pagină text




Du-te dor, pe El sa-l tii de mana
sa simta ca-s in preajma lui,
sa nu lase singuratatea sa-i puna
sechestru pe taramul sufletului...

du-te dor sa ii spui ghidusii, sa rada,
sa uite de tristetea grea
si sa-i mai spui ca eu astept la panda
si n-o las ca sa-mi fure dragostea...

du-te dor alina-i tandru inima
cu cantec si unice versuri de amor...
sa-i spui ca toata viata mea
va fi o lupta impotriva LOR...

du-te dor, si treci prin parul Lui
sa simta ca-s in adierea ce-o asteapta...
sa-i spui ca in ciuda destinului
nu mi-e teama de judecata dreapta...

du-te dor, sa-i spui ca eu sunt mistuita
de a ta flacara necrutatoare...
sa-i spui ca nu pot trai linistita
daca pe El singuratatea si tristetea-l doare...

du-te dor, sopteste-i dulce la ureche,
sa simta ca-s cu el oriunde si mereu...
si sa-i mai spui ca singura lui pereche
sunt eu : UNICA UNICULUI MEU..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu