de ce unele femei sunt geloase si posesive ?

16 martie, 2011

Alfabetul incepe cu litera A,numaratoarea incepe cu cifra 1,tristetea incepe cu o lacrima,bucuria cu un zambet,iar fericirea mea incepe cu tine!

A..accentul dulce neuitat
Ma face sa ramin ingindurat
Alaturi mi te-aduce-o adiere
Ti-as da in shimb orice ai cere

B..bataia inimii tresare-n sus
Te simt..dar n-am nimic de spus
Caci graiul de mult-mi era furat
Cind ochii mei la tne s-au uitat

C..credina-n dragoste adevarata
Nu va dispare niciodata
Si cite complimente nu ar exista
N-ajung ca sa-ti arat iubirea mea

D..dragostea ce o port in piept
O tin in palme si te astept
M-a prins un dor nebun de tine
Mie dor si vreau sa fii cu mine

E..e greu atunci cind esti departe
Atunci cind timpul ne desparte
Si-as vrea sa dau timpu-napoi
Sa fim doar tu si eu .. noi doi

F..fericirea ochilor indurerati
Se uita la tine de parca-s fermecati
Se uita si te vad in drum
Nu cred ca esti aici acum

G..gindirea mia ramas shocata
Dar imi revin si te cuprin deodata
Te string in brate si n cred
Dar totusi chilor ma-ncred

H..hoinar am fost atita timp
Acum as vrea totul sa schmb
Nu te-oi lasa de-acum sa leci
In veci te voi iubi si-n veci

I..iubirea este un sentiment
Iubind te faci in totul dependent
Iubesti si daca esti iubit
Te poti socoate fericit

Î..in ochii tai ma vad pe mine
Ma uit inflacarat la tine
M-apropii-ncet si te sarut
Si regaesc un sentiment pierdut

J..jurat am fost sa te iubesc
Si nu regret asta firesc
Cum tu de mine te-ai desprinde
Sunt jertfa jocului fierbinte

K..kilometrica distanta ce a fost
Imi facea griji fara rost
Astazi esti aici, a mea
Esti pe cer unica stea

L..Lacrima fuge pe obraz
De bucurie , nu de necaz
Si cade picul celde roua
Si cade unul, cade doua

M..Ma uit la tine si iti spun
Nu plinge draga mea acum
Ma mingie cu palma-ncet
Si-mispune la ureche un secret

N..Nu iti scriam nimic
Caci asteptam ca sa ti-o zic
Cu nerabdare iti soptesc
Sa stii ca te iubesc

O..o lume-ntrega s-a rotit
Cind ea aceasta mia soptit
Si cerul instelat
Cu locul s-a schimbat

P..priveam in ochii tai caprui
De-o frumusete ca a nimanui
Tineam minuta ta in mina
Si ne plimbam o saptamina

Q..quels moments magnifiques
In rest n-am ce s spun nimic
As da totul ce ma inconjoara
In schimb pe-o frumusete rara

R..rasai pe cerul instelat
Pe cerul care s-a schimbat
Si esti cea mai stralucitoare
Precum luceafarul in zare

S..Sa-ti dau 1000 si una de flori
Pentru ca sa rasari din nori
Iti dau cadouri, tot ce doresti
In schimb pe-o secunda sa stralucesti

Ș..si firul vietii se intinde
Ne inconjoara si ne cuprinde
Iar curentul cel traverseaza
Este dragostea ce ne vegheaza

T..te iubesc..2 cuvinte
Care sunt mai mlt ca sfinte
Au trecut o-ntreaga lume
Si le-au spus la toti pe nume

Ț.tin sa-ti spun ca te iubesc
Cind in ochi adinc privesc
Si-ntelegi privirea mea
Caci a ta e tot asa

U..uneori cuintu-i deprisos
Si iti dai privirea-n jos
Si din faptul cum privesti
Intelege c-o iubesti

V..viata e o floare rara
Bate vintul si-o doboara
Blindul soare o-ncalzeste
Se inalta si iar creste

Z..zimbeste cind nu-ti-e usor
Zimbeste cind e vint usor
Caci cu un soare rasarit
Vei fi si tu din nou iubit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu