de ce unele femei sunt geloase si posesive ?

18 februarie, 2012

Am nevoie de tine




Se spune ca zambetul celui care sufera e mult mai dureros decat lacrimile celor ce plang ….Eu stiu foarte bine acest lucru .

Nu e deloc simplu sa afisezi un zambet atunci cand tristetea zace in trupul tau ”bolnav ” de suferinta…

e o povara sa simti presiunea unei suferinte din dragoste cum apasa ca un pumnal infipt in sufletul tau facut farame ……si sa trebuiasca sa maschezi cumva suferinta , cu un zambet fals…

Fara tine sunt doar o jumatate de inima ce-si striga disperata durerea….ia-ma in brate….pune inima ta langa inima mea pt totdeauna



Eu vreau doar sa mai ramai o clipa…nu mai mult… langa inima mea …nu pleca inca, nu vreau sa-mi inghete sufletul…si sa-mi fie frig fara dragostea ta ..fara imbratisarea ta calda…mai ramai iubire… stiu ca ma iubesti… iubitule…si poate si tu te lupti cu gandurile …si cu tine insuti…datorita sentimentelor ce le ai pt mine…si mai stiu ca la un momentdat chiar mi-ai spus ca ti-e teama…pt ca ai inceput sa simti ca ma iubesti atat de mult…si la fel ca si mine esti bucuros cand sunt langa tine…si trist cand ne ”despartim la plecare”….dar tu stii ..dragoste..tu stii ca eu nu astept nimic in schimb…si ca te accept asa indiferent de situatie…hai doar sa ne iubim in continuare ca si pana acum…si iti promit ca nu am sa te fac sa regreti nimic…si in ziua in care o sa ”alegi” sa pleci din viata mea…fara voia ta… am sa iti respect decizia..pt ca stiu ca nu ai avut de ales…chiar daca voi ramane cu durere in suflet..voi avea insa ce sa pastrez in ”cutiuta sufletului meu…voi avea toate clipele si amintirile cu tine…

in acest moment scriu…si lacrimi grele se scurg pe obraji…numai ce ma duc cu gandurile in viitor…dar nu am de ales…stiu prea bine ca asta-i destinul meu…si ca viitorul meu …nu te v-a putea include si pe tine…pe tine suflet bland…atat de ravasit mi-e uneori intregul suflet..intregul EU.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu