de ce unele femei sunt geloase si posesive ?

07 iunie, 2012

sin suflet

NU MĂ ÎNTREBA dă-mi taina-n care creşte nemurirea... Ating cu buzele şi capăt fericirea... Sortită unui suflet călător... Prin visul tău de gingaşă minune... Prin glasul tău cel neştiut doar plin... Aş vrea să-ţi dăruiesc din lume... Cei mai frumos să fie "Dar"divin... Dar vezi,cum sunt o simplă muritoare.... Şi cum îmi trece timpul într-o clipă... Promit să-ţi dau atunci când o să mor.... Din trupul meu o fireavă aripă.... De vom zbura prin universul mare... De vom fi noi cei ce ating abisul... Nu-mi pasă de lumina-i orbitoare... Căci din soare-ţi voi aduce visul....Iubirile se nasc în amurg,dar mor în zori de zi,(de cele mai multe ori)Marile iubiri se nasc pe pământ,dar trăiesc printre stele,... De aceea sunt nemuritoare!AŞTEPTARE.Hai să dăm ceasul cu ora.Şi aici pe pământ şi în ceruri,se cer, cred...aceleaşi cuvinte... Ce s-au spus de veacuri,te iubesc,te ador,te vreau lângă mine... De aceea le-am scris pe toate aici...Nu mai am drumul pe care să merg...şi vise spre care să alerg... Nu mai am ploi pe care să le ascult...şi stele pe care să le privesc... Eu nu mai am nimic... Nu mai am nici măcar speranţa secundei...în care tu mi-ai fi speranta,zâmbit...cândva... Nu mai am minutul în care obrazul tău ...ar fi poposit în palma mea...Nu mai am lacrimi să se prelingă pe obraz... Şi nici cuvinte să mă aline... Eu nu mai am nimic... Eu nu mai am dimineţile în care te-aş fi sărutat... Nu mai am nopţile în care,am fi dormit îmbrăţişaţi... Of!Eu nu mai am nimic...Georgia, serif; font-size: 100%; line-height: normal; "
Vise rupte, dincolo de frunzele căzute,a nu ştiu câta oară.... Trecute de mult printre noi,muguri ai unei amintiri.... Aş vrea să-mi înţelegi menirea....Aripilor prea frânte din amurgul înlăcrimat din noi... la tălpile marii noastre iubiri.







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu