de ce unele femei sunt geloase si posesive ?

29 ianuarie, 2011

Bucati de suflet

Daca vom muri vreodata...dragostea noastra va muri nu din pricina noptii ci din pricina ca noi insine am amenintat-o prea mult...
Alerg...prinde-ma daca poti...alerg prin nisipul greu al noptii...sunt urmarita de umbre in care ma regasesc iar noaptea pare ca nu se mai termina!
...noptile,cand imi amintesc iarasi de noi...Vorbeam ore intregi despre noi,despre viitorul nostru...vise construite,dar cand se lasa noaptea dragostea noastra e amenintata de altii si de noi insine!
Obsedati de timp si de noapte...citeste-mi in ochi cum soarele negru imi straluceste...esti al meu aici si acum...!
Totodata dragostea in umbra,ea care n-are nevoie de intelepciune,ci de speranta...m-ai prins sunt abur in palmele tale de gheata...timpul ne-a evaporat si ultima picatura de viata.Suntem abur,ne evaporam intr-o lume mai buna,aici nu e de noi...si alergam unde noptile sunt rosii,norii sunt din zahar si iubirea-i dulce...nu astept implinirea aici si alerg...Prinde-ma daca poti,sunt aici si acolo...sunt cu tine acum,suntem pretutindeni,totodata obsedati de timp si de noapte! Pagină text - mobile

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu