de ce unele femei sunt geloase si posesive ?

29 ianuarie, 2011

Trandafirii inimii mele

Din toate lacrimile ce au curs candva,au crescut trandafiri,din care in fiecare zi am cules cate unul.Si zi de zi mi-am amintit de"spinii"pe care acestia îi aveau.Dar la vederea frumusetii lor uitam de fiecare data...
Am cules pt prima oara un trandafir alb pe care spinii nu-l uratisera inca si puritatea lui s-a oglindit in viata mea...
Am cules apoi un trandafir rosu,fara de care gradina mea,n-ar mai fi ramas aceeasi.Atunci am inteles ce inseamna iubirea si tot atunci...l-am intalnit pe EL...
Fara sa vreau,am simtit cel de-al treilea trandafir,cu ale sale petale galbene cum se scuturau una cate una in mana-mi cazuta in cautarea dragostei lui.
Am simtit cum trandafirul cu petale transparente se scutura,iar fiecare petala cadea una cate una,ca fiind lacrimile mele...
Am cautat in zadar sa gasesc in imensa"gradina"orice alt trandafir,pt ca se uscasera.Dar am mai vazut unul in viata si l-am cules pe ultimul gasit,acela violet,care inca nu se ofilise.Doar o petala aruncata,a alunecat grabita pt a pecetlui despartirea noastra...
Acum"gradina"este goala si vantul"alearga"de la un capat la altul pt a da fila cu fila viata mea si pt a"matura"petalele cazute...Prinde-ma! - lady

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu