de ce unele femei sunt geloase si posesive ?

29 ianuarie, 2011

De ce ?

De ce sa plang,daca nu vreau?... De ce sa tac,daca nu pot?.... De ce sa cred ca n-as putea... La tine iar sa ma intorc?.... De ce sa zic ce eu nu cred?.. De ce sa cred ce eu nu pot?.. De ce nu pot,dak nu vreau... Din mintea mea ca sa te scot... De ce sa sper iar in zadar? De ce-as simti ce n-am simtit? De ce sa cred ca pot sa sper.. Cand tu deja m-ai parasit? De ce sa vreau ca sa te am? De ce sa am,daca nu pot? De ce insisti sa fi al meu.. Daca tu vezi ca sant un sufle mort? In noaptea aceasta e senin.. Si luna sta s-apara.. De multa vreme am vrut sa fim.. Noi doi sub cer de vara.. Dar iarasi vad ca tu lipsesti.. Si inima ma doare.. Dar stiu ca ma iubesti.. Si-mi gasesc alinare.. Luna pe cer a aparut.. Deasupra mea,deodata.. Ma uit la ea,ce crezi ca vad?.. Fiinta ta m-asteapta.. Si intind mana sa te-ating.. Dar chipul tau dispare.. Cobor privirea spre pamant.. Si inima ma doare.. A fost o dulce-nchipuire.. Vazandu-te pe tine.. Dar gandul meu,la luna e.. Si-am sa te-astept si maine.....Cuvinte... - bcincomplete

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu