de ce unele femei sunt geloase si posesive ?

29 ianuarie, 2011

Inger cazut

Inger cazut
Inger cazut - inger trist w
Sufar si nimeni nu ma intelege
Plang si nimeni nu ma vede
Tip si nimeni nu ma aude
Inima mi-e ranita
Plange in singuratate
Ca tu esti prea departe..

Si incet,incet simt cum sangele
Clocoteste in mine
Cum inima imi bate
Din ce in ce mai tare
Lacrimile-mi curg in nestire
Si sufletu-mi arde de moarte

Durerea imi apasa pieptul
Doare...
Dar doare asa placut!
Sange numai e...
Acum tristetea imi curge prin vene..
Si viata incet se scurge din mine..

Iti vad chipul pentru cateva clipe.
Esti aievea?
Sau esti doar o fantasma a trecutului.
Venita sa-mi bantuie visele
Facandu-le mai dulci?

Ma apropi de tine
Dar brusc dispari..
Atunci..stiu ca n-ai fost..
Decat o amagire
Doar o amintire
Un singur moment
Intr-un infinit de ani
O adiere de vant
Un INGER CAZUT

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu