de ce unele femei sunt geloase si posesive ?

29 ianuarie, 2011

Eşti căldura ce-mi incălzeşte sufletul

Eşti aeru pe care-l respir
Eşti in picurii de ploaie
Eşti vantul ce-mi mangaie chipul
Eşti soarele şi luna
Eşti unversul
Eşti in fiecare stea ce luminează.n noapte
Eşti fericirea
Imi curgi prin vene
Imi dai viaţă
Eşti dragostea
Eşti iubirea Eşti fericirea iubito - esti fericire iubito
Eşti universul meu de fericire
Eşti frumuseţe
Eşti aeru pe care-l respir
Eşti in picurii de ploaie
Eşti vantul ce-mi mangaie chipul
Eşti soarele şi luna
Eşti unversul
Eşti in fiecare stea ce luminează.n noapte
Eşti fericirea iubito
Imi curgi prin vene
Imi dai viaţă
Eşti dragostea
Eşti iubirea
Eşti universul meu de fericire
Eşti frumuseţe
Eşti căldura ce-mi incălzeşte sufletul
Eşti tot ce poate fi mai frumos
Te iubesc
Eşti tot ce poate fi mai frumos
Te iubesc

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu