de ce unele femei sunt geloase si posesive ?

29 ianuarie, 2011

.un ultim gand pt ce am iubit doar eu

Plecam undeva intre stele.. Un spatiu atat de restrans.. In care doar palmele mele.. Se apuca de plans... Lumina se scurge pe ele.. O ploaie pe frunze trecand.. Plecam undeva intre stele.. Cadem de acolo pe rand.. Si eu si cu cine mai este.. Si tu si cu cine mai vrei.. Plecam undeva in poveste.. Trecand imbatati pe ...EU... - love is eternalalei.. Plecam intre ziua si noapte.. ne ascundem intre strigat si soapte...O ultima lacrima varsata pt tine...o ultima durere primita doar de mine...un ultim gand pt ce am iubit doar eu..si apoi nimic ! Renunt la tot,sa te mai port in gand..caci pt tine nu insemnat nimic. Cine esti tu? Sau cine ai fost candva? O rana lasata adanc in viata mea...esti un capitol trist si incheiat...mi-ai luat sufletul si a fost pacat..nu vreau sa stiu ca mai existi...nu vreau sa stiu daca esti bine,sau esti trist...te-am scos din vise si din amintirii..Suntem ce-ai vrut tu...doar DOI STRAINI...SI ATAT !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu